Wednesday, February 20, 2008

Operation BETA-mur

åh vad jag har längtat efter att få blogga om detta! hela förra veckan var som dagen före julafton, men nu äntligen är det dopparedagen!

grejen var som såhär: eftersom sven inte jobbar måndag-tisdag utan kommer in till onsdagen en vanlig arbetsvecka beslöt vi oss för att köra ett practical joke på honom. minst sagt.
med ett enormt bandarkiv till vårt förfogande murade vi helt enkelt igen hans kontorsdörr :)

detta var på tisdag förra veckan, men eftersom sven blev sjuk kom han inte till jobbet förrän onsdagen efter, vilket är idag. så ÄNTLIGEN kan jag lägga upp detta och stolt presentera dokumentären bakom detta initiativ - the inside story - Operation BETA-mur.

curtains, please.


9 comments:

smäm said...

hahahahaha! bästa.

Anonymous said...

Det va det roligaste- ha hahahah! Bra TV!/Milla

Anonymous said...

älskar er massor, ärade kollegor!

Gun

Anonymous said...

Hehe, fett rolit! Alfahanne vs Betamur..
You iz a wigediwicked writer! Gimme sum!

1L

Anonymous said...

nu vet jag vad jag kan titta på när jag saknar er... detta är definitivt en film som är värd att se mer än en gång! (och det är mer än jag kan säga om den senaste filmen jag såg på bio...:P )

Sara said...

SANSLÖST!!
Skrattar sönder mig... xD

JO said...

Såååå sjuuuuuuk! Det var ju hur kul som allra helst! Älskar sånt här! Mer practical-tv-jokes åt folket! Extra kul är hur Cagge, öhum, ja mena Christopher använder ordet försegla och åsyftar Svens öppnande av dörren. En liten pluspoäng där ;-)

Christopher Liljebäck said...

Tänkte bara säga: HEJ. Kolla min fina blogg där jag tillochmed länkat till dig! :-)

Anonymous said...

:D galningar, helt underbart =)